Snart är det fredag igen!

Och denna vecka har gått precis lika fort som förra. Jag har spenderat veckan med att såklart vara på praktiken under dagarna. Trivs fortfarande lika bra vilket är helt kanon. Jag har även umgåtts med Mimi<3, Frida<3 och ja självklart Mathias<3. Har varit en härlig vecka helt enkelt.

Imorgon är det fredag, alltså sista dagen på veckan (arbetsveckan). Imorgon ska jag öva lite i programmet Polopoly och även gå på några möten. Spännande. Kvällen kommer spenderas med älskling. Blir hämtad vid bussen av honom och då är det Sushi som ska handlas, yes! Dock bara för min del då Mathias, mamma och pappa inte vill ha det utan väljer hellre en pizza, sallad, rulle eller liknande. Inte för att jag förstår hur man inte kan älska sushi??

Sedan är det lördag. Vad händer på lördag då? Jo, på lördag är det FEST! Fest här hemma med en massa härliga tjejer, det gillas och jag längtar till tusen!

Nu har jag precis städat, ska snart duscha och måla naglarna, denna gång blir det rosa. Jag gillar rosa. Men först är det dags att ta hem det senaste avsnittet av Desperate, tror bestämt att jag missat två stycken, vilket gör det ännu roligare då jag har fler avsnitt att se! Frågan är bara när jag ska ha tid att se dem? Kanske stannar uppe lite extra ikväll... Ja så får det bli.

Tjingeling!


                                                         <3<3<3




Kommentarer
Postat av: mimi

Jaaa snart LÖRDAG ;) Längtar supermycket o askul ska det bli!!! :D <3<3<3

2011-02-03 @ 20:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0