Jag älskar Desperate

Housewives! Så sjukt jäkla bra det är. Trodde inte att något kunde vara bättre än mitt älskade OC & Gossip Girl, men ack så fel man kan ha. Jag måste nog säga att av dem 3 så är nog Desperate den bästa. Love it!

Har precis kollat klart på sista avsnittet i säsong 7, nästa avsnitt kommer inte ut förns på måndag, jobbig väntan.
Som plåster på såren kommer jag titta på Gossip Girl säsong 4 istället, inte så tokigt det heller.

Idag har jag spenderat dagen med att inte göra något alls faktiskt, känns skönt med en sån dag med tanke på att praktiken börjar på måndag och att jag inte kommer komma hem från Sundsvall förns 18 tiden på kvällarna (utom fredagar då jag får sluta 15:40 istället för 16:40, wie!)

Imorgon är det fredag och då är det opponering på B-rapporterna som vi skrivit som gäller. Kommer vara så skönt när det är över och man kan släppa den. Bara en C-uppsats nästa år kvar.... Men det tar vi då! Efter skolan ska jag umgås med min kära Maria och sedan spendera hela kvällen med bästa Frida! Kommer bli en härlig fredag. Förutom en sak, att min älskling jobbar natt vilket gör att jag inte får pussa på honom förns på lördag, tur att han kommer hit ikväll efter jobbet iallafall. Sikken tur jag har :-)


Nej, nu ska jag inte ladda ner några avsnitt av Gossip Girl (för det är olagligt!).
Puss heeeeeeeeeeeej.




                                                            Alltid <3


Kommentarer
Postat av: Mimi

Desperate är bäst <3!!! Love you!!

2011-01-13 @ 18:44:58
Postat av: frida

du får se vampire diaries såååå bra!!! ses imorn!! :D love you

2011-01-13 @ 20:03:08
Postat av: Maria

Vi ses efter banken PUSS löve

2011-01-14 @ 09:34:35
Postat av: mimi

Åhh måste kommentera igen bara för att desperate är den bästa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D vi måste ha desperatekväll nån kväll!!!

2011-01-16 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0