Praktikens första dag; avklarad!



Jajamen, nu är den "jobbigaste" dagen gjord. Är alltid lika pirrigt när man är på något nytt ställe. Ni som inte vet vart jag gör min praktik; På Bolagsverket, avdelningen för Information och marknad (med informatörerna). Dagen har varit mycket bra. Min handledare hade inte kunnat vara bättre och alla är så snälla mot mig. Även fast jag har en hel hög med uppgifter som ska utföras så känns det bra och jag hoppas att det kommer fortsätta kännas på det viset.

Nu hinner jag inte skriva så mycket mer, ska ringa mormor och berätta om min dag och sedan hoppa in i duschen. Sedan kommer älsklingen hit när han slutat jobba, det känns bra.

Imorgon är det ännu en dag på praktiken som jag som sagt hoppas blir lika bra, kvällen kommer spenderas med världens bästa Frida  <3

Hej puss ses!


Jag & min (andra) älskling!! <3


Kommentarer
Postat av: frida

skönt att första dagen är avklarad och de gick bra :) ses imorn!! <3

2011-01-17 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0