Snart helg!



Och snart har det gått en vecka av min praktik, helt sanslöst vad fort det har gått. Har riktigt roligt också. Vad får jag göra då?
Jo; jag får följa med på en massa olika spännande möten, ska få vara med i ett projekt helt från starten och då vara med och skriva en kommunikationsplan, följa med på mässor och där skriva artiklar om dessa + knäppa kort, lära mig att publicera artiklar på intranätet, lära mig om deras mediebevakning, fick idag veta vad en språkvårdare gör och hennes jobb verkar sååå roligt!! Mer då? Jaa, igår publicerades en artikel om mig på första sidan av intranätet, kommer nog lägga ut en bild på det någon dag :) Självklat får jag göra en massa annat och alla är så sjukt snälla mot mig, jag gillar dem så mycket och ibland känns det lite för bra för att vara sant. Hoppas det håller i sig!

Imorgon är det fredag vilket är skönt. Det känns i huvudet att man fått väldigt mycket information dem senaste dagarna, om jag säger så. Skönt att jag slutar en timme tidigare så jag är hemma till 17. Imorgon kommer kvällen spenderas med att först umgås med Mimi<3, sedan åker vi och hämtar upp Sara för att bege oss till bion och även Linda är med såklart. Härliga fredag! Natten kommer självklart spenderas med älskling.

På lördag ska jag inte göra något alls, bara vila. Blir middag och mys i Åvike på kvällen, gillas starkt!! Och på söndag är det jobba som gäller, även att Mathias ska gadda sig (som det så fint heter) på söndag, spännande!

Nämen nu var det nog dags att kika på TV innan jag sover, natti :)




Firade 4 helt underbara år med denna goding igår, JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0