Tisdag idag

och idag har jag spenderat dagen med Fridisen min. Vi gick en sväng på stan, åt god middag, spelade Buzz (och jaaa, jag kommer vinna i finalen på fredag) och sist men inte minst var vi hundvakt åt Fridas systers hund! Härlig dag med min bästa!

Nu sitter jag och längtas som bara den tills imorgon. Varför då undrar ni... Jo, imorgon blir det bubbel & middag på Höga Kusten med mina favoriter Sara och Linda. Underbart! Men först på dagen så ska jag städa, det är också roligt på sitt sätt, dock kommer jag börja min lediga dag med att fika och kolla på Gossip Girl, gillas.

Pratade med min sis idag också som är sjukis, krya på dig älsklings Mimi <3 Skickar en puss&kram!!

Tjingeling :-)




Hannus & Chricka in action


Kommentarer
Postat av: mimi

TACK!!! <3 love you!

2011-01-11 @ 23:03:55
Postat av: Hannuzzzzzzzzh

älskar den bilden sötfis! :D rock on!

2011-01-12 @ 09:50:39
URL: http://hannagranados.blogg.se/
Postat av: frida

näääe christine du vinner inte ;) upp till bevis on frida(y) ;) hahah. love you

2011-01-12 @ 13:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0