Vad har denna vecka att erbjuda?



Ja, imorgon är det som vanligt praktik på dagen och kvällen kommer spenderas med Linda och Sara! Blir en massa mys, struntprat och skräpmat, det gillas. Efter det kommer såklart onsdag och återigen kommer jag spendera min dag på praktiken, onsdag kväll spenderar jag med min älsklingsFrida! Torsdag kväll kommer bestå av massa mys med Mimi, älsklings-sis. Och sedan avslutas veckan på fredag med praktik och en myskväll med Älskling. I helgen blir det fest hemma hos Issa & Micke, trevligt värre!!
Sådär, då har jag uppdaterat om hela min vecka på bara några få rader, bra gjort va?

Nu; Dusch! Sen; Familjen annorlunda!!


Kommentarer
Postat av: frida

har du börjat fuska å köra veckouppdatering??? ;) vi ses imorn! <3

2011-01-25 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0