Christine = Mysa?

Japp, då är jag associerad med ordet mysa. Jo det fick jag minsann veta av Mahmud idag och jag tar det som en komplimang ;-) Haha, du är rolig du Mahmud!

Nä nu lämnar vi det där tycker jag och går över till vad jag gjort idag och igår. Igårkväll myste jag hemma i Fälle med mami & papi, inget slår det!! Tur att jag och Mathias ska ha mysfredag med dom, längtar! Idag har jag och Emma varit på skolan och pluggat hela dagen (dock så var det helt åt helvete och totalt onödigt alla minuter vi satt i bajsskolan. MEN, vi ä int bitter!!!) Så vi kör vidare imorgon, eller hur Emma? ;-)

När jag kom från skolan gick jag såklart till min bästa Frida och höll henne sällskap en stund. Får inte gå många dagar innan vi ses för då blir jag tokig, min Fridis <3. Nu var det tänkt att jag skulle börja med middagen, men jag blev helt enkelt less och väntar på att Mathias ska ringa när han tränat (som jag så fint har beordrat han att göra) så han kan köpa med sig fetto-mat, MUMS.

Senare ikväll kommer Issa och Micke hit och har myskväll med oss! Gilla :)


Imorgon då. Ja som jag skrev ovan, jag och Emma ska plugga IGEN. Tur vi har roligt tillsammans <3 På kvällen tänkte jag ha återigen en myskväll, men då med Mimi! Förutsatt att vi kommer hem från skolan någon gång under det dygnet. Man vet aldrig, kanske kommer det ut något annat som måste ändras så att vi helt enkelt måste övernatta i J-huset?

Hejdå alla som älskar fetto-mat!!!


           På lördag är det denna lilla goding till dryck som ska fram, ohyes!

 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till i morgon, mys ikväll, kram från mamma.

2011-10-12 @ 18:33:03
Postat av: pappa

o jag väntar mig en super mys kväll på fredag ;)

2011-10-12 @ 18:41:44
Postat av: Frida

Ja du är en liten mysis :) nä får inte gå för långt mellan gångerna!! Å på lördag är det utgång som gäller ;) love you bästa <3

2011-10-12 @ 22:38:06
URL: http://everydayitsfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0