Mysfredag, ohyes!

Har som jag skrev igår tagit en morgonpromenad idag med Frida & Harry! Härligt härligt. Nu håller jag på att tvätta, plocka lite och funderar på att plugga i någon minut eller två. Det är dötråkigt men det måste göras, så kan väl lägga några minuter på det innan jag tar helg<3.

Myskväll med Mathias<3 ikväll då. Blir nog att vi äter Sushi (WOHOOO) och chokladfondue framför tv:n. Det kallar jag fredagsmys.

Jag hade för övrigt en toppenkväll med Mimi igår. Vi kan verkligen inte ha tråkigt när vi är med varandra. Men är väl för att vi är så jävla roliga. Jo så äre nog. Höhö!! Nä, men hon är bäst och så är det bara.

Näääää, nu ska jag göra smoothie (sen plugga). Mums!!

Hej då, hemskt mycket hej då!


                                                     Plupp & Putte <3


Kommentarer
Postat av: Plupp

Gick av en slump in på din blogg och vart glatt överraskad att du uppdaterat :D wiiie love you

2011-10-07 @ 20:47:54
URL: http://everydayitsfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0