Tisdag

Och det är tentaplugg för fullt hemma hos Iversen & Eriksson´s. Måste ha ett uppehåll kände jag så tänkte att vad passar väl bättre än ett blogginlägg?

Ikväll tänkte jag, mamma<3 och Frida<3 åka iväg på Tupperware party, får se om det blir någon shopping eller inte. Men det brukar det dock alltid bli.. Jag har såklart planerat mer i veckan; imorgon blir det skolan på morgonen, sedan spenderar jag dagen med Mimi<3. Och på kvällen blir det städning och tvättning för Mathias och Christine!

På fredag morgon tänkte jag och Frida ta en morgonpromenad, för att kompensera att vi skippade spinningen igår ;-) Fredag kväll spenderar jag med Sara<3. I helgen har jag inte hunnit planera så värst mycket, stugan och chaffis på lördag, söndag blir det världens härligaste kväll på Höga kusten med bubbelbad & 3-rätters med Sara, Linda & Andre, kan inte bli en bättre söndag!!

Hejrå :-)




                                                     Det var tider de!


Kommentarer
Postat av: Frida

Woho uppdatering ;) härligt! Om du behöver mer paus i pluggandet är du välkommen å hälsa på mig :) <3

2011-10-18 @ 13:53:32
URL: http://everydayitsfriday.blogg.se/
Postat av: HannuZ

haha fiiiifan vilken bild! ojoj. loong time ago! tralal vi ses till veckan =) hör av mig imorgon! <3

2011-10-20 @ 18:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0