Tooooorsdag

Idag har jag varit i skolan på förmiddagen, efter det har jag mest tagit det lungt, kollat på Gossip Girl, druckit te och pratat med Mikaela<3 som jag träffar allt för sällan, men på söndag ska jag allt få träffa henne!!

Vad har hänt i veckan då? Jaa, i måndags drog jag och Frida<3 igång med spinningen igen. Kan ju säga att mina ben inte var lika glada över det som jag. Men, efter några gånger kommer dom vara riktiga spännisar och inte kännas som spagetti :) (vadå otränad? Jag? Neee!)

Igår kom Frida och hade myskväll. Då tröck vi i oss ost, kex och cola. Vad vore livet utan Cola? Men tränar man så får man faktiskt unna sig sånt, ja det får man.

Nu har jag nyss sett klart på Gossip girl och väntar på att min kära sis Mimi<3 ska komma hit. Ska bjuda henne på lyxmiddag (Lasagne), ja man kan nästan kalla det Nobelmiddag! Och sedan tänkte jag att vi skulle baka negerbollar. Och ja, jag gillar att äta :) Det är gott. Alltså, ikväll blir det mys med Mimi innan älskling kommer från jobbet sent ikväll!

Kan väl även berätta vad jag ska göra imorgon, först morgonpromenad med Frida & Harry, hurtiga som vi är! Imorgon kväll ska jag och Mathias ha engen myskväll här hemma första gången :D Hihi!

Hejrå :D


Kommentarer
Postat av: Plupp

Äntligen uppdatering ;) vi ses imorn <3

2011-10-06 @ 21:35:59
URL: http://everydayitsfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0