En rejäl uppdatering

Jo jag tänkte att nu gör jag en rejäl uppdatering så ni vet vad jag håller på med om dagarna!

Idag har jag pluggat hemma hela dagen. Har hemtenta, dock tycker jag inte alls att det är roligt att gå i skolan längre så om jag skulle bli miljonär (som jag ska bli imorgon när vi skrapar Triss) så skulle jag säga - Hej då skolan!! utan att tveka en sekund. MEN, nu är det ju inte så, så jag får helt enkelt bita ihop och sluta klaga. Jahapp, så är det med det..

Ikväll sover jag föresten i Fälle, Mathiasälsklingen jobbar natt så jag ville inte sova ensam, myser med Stanley istället <3 Tänker plugga här imorgon innan vi ska storhandla! Kvällen imorgon består av myskväll med Mathias, mamma och pappa med film och (o)nyttig mat framför tv:n hemma hos oss. Gilla de já :D

Torsdag då? Jo, om jag fortfarande sitter och sliter med tentan (som jag förmodligen gör) så ska jag förmodligen sitta och slita med den. Logiskt va? Ja, och om jag är klar med den, ska jag spendera torsdagen med Mimi<3! Håll tummar och tår att jag är klar.

Fredag, ja då måste jag vara klar med tentan. (Usch vad tråkigt att nämna ordet tenta typ 1000 ggr i detta inlägg, men nej, inte klaga vare!) och då åker jag och Sara ner till Sundsvall och slänger in den. Lyckospark får den också. SEN, då blire Biiiiirsta för oss! (Shoppaloss) Och sedan tänker vi ha myskväll jag och Sara, jajamen. Längtar till fredag!

Och alla som känner mig väl vet att jag också har planerat lördag, japp. Då ska jag spendera dagen med mammsen och eftermiddagen/kvällen med Frida och Janne. Då blire det städning för hela slanten!

Som ni ser så kan jag faktiskt hinna med lite roligt denna vecka även om tentan snurrar runt i huvudet. Fast den förstör iofs morgondagen då jag hellre ville mysa med Jesper och Maria<3.

Nu ska jag fika bulle :-) Hejråååååååå!¨


                                                         Hello best friend :D


Kommentarer
Postat av: Plupp

Å du är världens gulligaste som hjälper oss!! Love you <3

2011-09-20 @ 22:54:20
URL: http://everydayitsfriday.blogg.se/
Postat av: Plupp

Hoho tycker minsan det är dags för en uppdatering här ;) <3

2011-10-04 @ 21:40:37
URL: http://everydayitsfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0